![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sydocka barn
Hejsan. Har hittat en reglerbar sydocka i barnstorlek. Ca 6-10 år (enligt amerikanska mått, jag fick det till ca 6-12 enligt halens och HM´s måtttabeller.)
Den är tillverkad av Dritz och heter Miss Venus. Problemet är att jag har bara hittat den i amerikanska butiker på nätet och skulle väl helst vilja köpa den från Europa. Jag har inte frågat dem om frakt än men det känns som det skulle bli billigare och enklare från europeiska butiker. Så min fråga är om någon känner till nån bra nätbutik som levererar billigt och snabbt till Sverige. Tänkte också fråga om nån känner till nån mer sydocka i barnstorlekar? Jag har kollat runt här i forumen och det verkar vara svårt att få tag på sydockor i små storlekar överhuvudtaget. Tack på förhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Menar du en provdocka?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja jag tror det...är lite osäker på vad den kallas på svenska...men det är en sådän där docka man kan ändra storlek på typ Diana finns det en som heter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:04.