![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Overlock som syr enbart täcksöm
Någon som har tips på en bra täcksömsoverlock då jag bara har testat Janomes sådan för 5000 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har Janomes cover maskin. Jag tror bara att det är Janome och Brother som har rena täcksömsmaskiner. Jag gillade inte Brothers för den hade mindre inner mått, plats för arbetet. jag vet inte vad det måttet kallas. Övrigt tyckte jag att Janomes var rejälare och personalen var kunnigare. Jag har inte sytt supermycket på min men jag är nöjd! Jag gav betydligt mindre än 5000 för min. Jag köpte den på mässan. //Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag är också ute efter en med bara täcksöm. vad heter Janomes modell?
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Även Bernina och Babylock har rena täcksömsmaskiner.
Beninas heter 009DCC och Babylocks heter Cover stitch. Priser på Janome och Babylock hittar du på länken nedan. Vad Berninas kostade minns jag inte. Kram Karin http://www.janome.se/pastellen/Default.asp?CatID=1298 Senast redigerad av KarinA den 2006-02-03 klockan 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:18.