![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna - oslagbart!
Hade tidigare en gammal Singer-maskin, som sluta fungera helt (har skrivit en tråd om det någonstans här också). Några veckor sedan köpte jag så en begagnad symaskin av märket:
Husqvarna Variett. Har sytt väldigt mycket med den dessa veckor i alla sorters tyger och med alla typer av tråd.. och den fungerar alldeles himmelskt bra. Så för mig var 1600 kronor på denna maskin väl investerade pengar. Bara för någon månad sedan skulle jag inte ha kunnat tänka mig köpa en begagnad maskin för dessa pengar alls! Jag är ju en fattig student utan några sparpengar, så visst blev min ekonomi något ansträngd denna månad, men det var det värt! Skriver bara detta inlägg, för att uppmuntra er andra att kolla på begagnade maskiner och inte bli avskräckta av priserna. Husqvarna skulle jag absolut rekomendera för alla er som funderar på att köpa en begagnad maskin! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:02.