![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Billigt för anoraksnöre?
HAr letat som bara den efter bra anoraks snöre och idag till min stora glädje hittade jag det i massor av färger.Det kostade 50 kr för 36 meter är det billigt!HAr ingen kolla på vad det kostar annars men glad blev jag ivarjefall.
Kram Suanne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
När du säger anoraksnöre tänker jag på vanliga snoddar, rundflätade band i bomull/polyester. Finns i alla färger för 8kr metern hos furulunds. www.Furulundsmodetyger.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
1,4 kr per meter är ju jättebra pris om det är sådant snöre som jag tänker på när jag tänker anoraksnöre. 6-8 kr brukar vara mer vanligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Billigare kan Du knappast hitta!
Det är ju knappt 1,39 m! Skynda dig att köpa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vilket klipp jag har gjort,Sån tur att jag köpte massor.Visst är det såndant snöre som tidigare talare pratade om som jag menar.
Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
JA just sådana som i furulunds katalog fast i polyester.De såg ut att vara i bommull.Är det ngn som vill ha så bara maila mig.)stavar som en kråka)
Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:20.