![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stoff och stil
bara så att alla tygtokiga ska veta så börjar deras rea på måndag. Gissa om jag ska dit? Till Malmö affären alltså.
![]() Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tjoho, då måste jag nog också dit!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad synd.....
.....att det ligger så långt härifrån....
Det är ju så kul att shoppa tyger !!! Jag ska istället ha en mysig syhelg ute i sommarstugan. // mvh Malin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är också sugen! Jag älskar billiga(re) tyger!!! Men med tanke på senaste dygnets oväder, så är jag glad att jag har 185 mil till Malmö och 165 mil till Borås...
Hoppas ni har klarat orkanen utan allvarliga skador, alla ni där nere! Tänker på er ![]() Kram! //Irene Panik |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Är det någon som varit där och kollat redan? Jag har egentligen inte tid att åka dit just nu men om det är en bra rea kan det ju vara värt det! Ibland har ju affärer fuskreor så att säga... är rean på stoff och stil nåt att ha?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har ju tyvärr inte möjlighet att åka till butiken, men i reakatalogen hittade jag en del i alla fall!
Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:40.