![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Janome pressarfötter....
Undrar om någon vet om Man kan använda samma pressarfötter till olika modeller? Har en 12000 o funderar på en 4030 el 5200 som kursmaskin.
Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan inte svara dig på rak arm... Men kan du inte titta på denna sida och se vad du kan hitta?
http://content.janome.com/index.cfm/...es/Accessories Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en 8200 och en 4030! Dom vanliga pressarfötterna passar till bägge, dom som man knäpper på. Men frihandsquiltfoten passar inte! Fick köpa den separat. Och jag vet inte om det finns någon övermatarfot till 4030, tror det inte!
Men jag gillar min lilla 4030, den är kanon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Billiga pressarfötter hittar du hos Gonesewing. Billigt porto 3,33 dollar (ca 22 kr). Har handlat mycket sysaker och pressarfötter och har alltid varit nöjd. Dom är trevliga och skickar varorna snabbt. Oftast kommer det man beställt på drygt en vecka.
http://www.gonesewing.com/servlet/StoreFront |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack!
Bra att veta att 4030 är bra! Jag tänker köpa här i Dubai innan hemflytten, men tror inte killen i butiken har stenkoll, så det är bäst få det själv. Vi får se vad det blir! Ska kolla föreslagna sidor o jämföra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
men att handla där är bra!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ha ha ha, jo men jag tror stenhårt på att det har med Norge att göra!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:32.