![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Maskinen vägrar
Känns som om jag har 1000 projekt på gång, men alla har fått läggas på hyllan p.g.a. att maskinen inte vill fungera.
Det är en Singer har jag. Inte så värst gammal. Inte speciellt avancerad heller. Problemet: Den syr inte. Nålen rör sig, allt verkar fungera som vanligt, men det blir inga stygn. Ingen tråd fastnar i tyget. Jag har testat att byta nål, men icke. En gång fungerade det, men då blev det istället bara jättefula stygn av olika längd varenda ett. Detta problem började i slutet av sommaren. Då velade den jämt. Nu vägrar den hela tiden. Vad kan det vara för fel på den? Skulle det löna sig att lämna in den på service (den kostade lite drygt 2 000, och jag vill ogärna betala mer än så för service)? Tacksam för svar snart. Vill ju sy! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.