![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
trikåtyger med barnmönster
Nu har jag sökt hela nätet för att hitta fina barnmönstrade trikåtyger och hittar massor fina, men enbart på bloggar med inlägg som är så gamla att tygerna verkar ha försvunnit...
Har du några tips på var man kan hitta fina tyger med tryck som är lite huller om buller? dvs, där det inte finns något upp eller ner på tyget? Jag hittade ett jättefint med sköldpaddor på (kamelont design) som jag blev SÅ förtjust i, men det hittar jag ingenstans. Kanske något liknande som du har tips om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Titta på Killebergs Tygbod. De brukar inte vara hur dyra som helst. Just nu har de en bra bild på deras Fb sida, just om dessa tyger.
www.killebergstygbod.se Detta är deras nätadress, men de har också en fysisk butik i Älmhult. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Barntyges
Har ett tips på barntyger, Jofotex. Dom har mängder.
Har inte någon länk, men sök på namnet. Lycka till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Såg några snygga när jag var inne på Olssons tyger senast http://www.ohlssonstyger.se, alla verkar dock ha ett tydligt upp och ner...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:12.