![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
fyndpris på garn
Hittade roligt garn i dag på myrorna 10 kr för 3 nystan, melerat och flera trådar i lite olika kvaliteer. Egentligen inte mina färger, men..Tänker ju alltid fritt broderi när jag fyndar garn. Men tror jag blivit smittad nu av det här med stickning igen. Kan man göra en väska? eller sjal? Några förslag, kanske mönster? Det är nog ca 150 gram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det skulle ju vara en bild på garnet också...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Orättvist! Det var ju jättefint garn
![]() Jag tycker nog en väska skulle vara sötast. Eller kanske handledsvärmare? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja jag känner mig lite "rik" när jag hittade så billigt garn. Jag har redan börjat att sticka en sjal. Har precis börjat på tredje nystanet, och vet inte om det kommer att räcka....Annars var ju handledsvärmare inget dumt förslag. Får bli nästa gång, väska är jag också sugen på att sticka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:47.