![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
frågr kring att välja symaskin
finns det hela tiden här... alla undrar vad de ska köpa för något... nu har jag inte letat här men jag har undrat så om dessa frågor. De återkommer hela tiden.. och ingen letar nog efter någon gammal tråd på en maskin eftersom man ju inte vet vad man letar efter.
SKulle man kunna göra någon sorts förteckning över maskiner där man delar in dem på nybörjare och nyttosömmare osv... kanske även att man under varje maskin samlar fakta, kommentarer och erfarenheter om just den maskinen. nån sorts databas eller någonting vet inte hur man skulle göra det här men någon här vet säkert... Om man hade en sådan här så kunde de som undrar läsa runt lite och på så sätt veta vilken modell att undra mer om här på symaskinsforumet. hur många gågner har man själv svarat på frågan " vilken symaskin", jag har själv ställt frågan vid ett par tillfällen.. inte för att jag tycker det är dåligt som det är idag men nog litta tjötigt. men det är väl bara mitt ordningssinne som vill ordna upp det lite. hahahahhah ![]() bara en fundering alltså |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns redan fakta om olika symaskiner.
Om du går in på fliken "Recensioner", vidare väljer "Recensioner av Symaskiner" och där söker på de märken och modeller som du är instresserad av. Där kan du läsa om resp symaskin och de olika omdömena som lämnats samt av vem. Ibland kan en maskin sakna en recension men i det högra hörnet så kan du se en notering om att X antal medlemmar har denna symaskinsmodell. Det står ![]() Sysidan. Klicka på 2 ägare, Då får du upp en förteckning på namn bl a. Klicka på namnet, då hamnar du på personens sida och där uppe till höger finns en svag liten ruta där det bla står Kontakta medlem. Du klickar du på den raden, kontakta medlem och då kan du skriva och fråga de olika personerna om den symaskin som du är intresserad av. Om vi alla var duktiga och taggade våra frågor så skulle vi få ett bättre sökregister att använda och kunna hitta redan givna svar på de olika frågeställnignar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Våga recensera mera!
Hej, vill uppmana flera att recensera,tänker först och främst på era symaskiner. Det finns ju en suverän möjlighet att kunna jämföra egenskaper, handhavande och irritationsmoment. Ju fler som skriver, desto säkrare blir medelbetyget!
Ha det gott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Absolut, hoppas att det är fler som kommer att skriva
fler recensioner på sina maskiner m m. Sedan skulle jag vilja slå ett slag för taggar, att alla taggar sina inlägg så att vi får en bra sökmotor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag ska försöka recensera fler för jag jobbar ju på arbetsträning och syr på en maskin som är ny för mig (men inte splitterny). Jag får skriva ner modellnumret nästa gång jag syr där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
information om symaskiner, recensioner symaskiner |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:55.