![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Doris, fint namn eller inte!?
Hej!
Vill bara ha lite åsikter angående namn på min nyfödda flicka. Tycker ni Doris är fint eller inte? Vi är lite oense i familjen, några tycker det är gulligt/tufft medan andra har lite svårt för det. Spännande att se vad ni tycker här ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker Doris/Dorran är urgulligt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag gillar Doris! Låter lite käckt och rejält.
Lycka till med namnvalet ![]() -anneli- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skiljer mig från mängden då...Tänker mest på kossan Doris från barnprogrammet samt en ovanligt korkad lärare så här går namnet bort direkt.
Tur är ju att smaken är som baken. ![]() Grattis till lilltjejen och lycka till med namnvalet. Senast redigerad av sextiosexan den 2011-03-07 klockan 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Skit i vad andra tycker...de brukar vänja sig och tillslut så är Doris Doris och man kan inte tänka sig att hon heter något annat.
Sen gillar jag Doris ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Alla har vi ju egna associationer med olika namn. Det kan ju hända att Doris är supertufft om några år när din lilla tjej visat hur coola alla Dorisar är
![]() ___________ Man tar vara på livet och provar något nytt - förgyller vardagen |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:25.