![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Undrar om ngn skulle kunna hjälpa mig att välja ett foder till min dotters klänning som hon ska ha på sin dansuppvisning?? Tyget är ett paljetttyg men jag tycker det känns att det blir lite genomskinligt?? så jag vill nog lägga dit ett foder.. men vilket då? mönstret ska va som en vanlig enkel solklänning och hon måste ju kunna röra sig i den och inte känna sig instängd i den utan ett bra material som hon kan röra sig i?? Ngn som kan hjälp amig?+ acetat? var det en som sa.. men är det så rörligt? tacksam för hjälp!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Är paljettyget stretchigt? Nu vet jag inte vilken typ av dans det handlar om, men, jag skulle föreslå ett stretchtyg som du lägger under paljetttyget och då behandlar det hela som ett tyg. Något baddräktstygsaktigt skulle jag nog ha tagit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:45.