![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Dem prickiga/randiga velouren som "alla" har
Jag har sett att den randiga/prickiga velouren (som finns att köpa i ett flertal butiker såväl på nätet som i fysiska butiker) finns även i cerise/marinblå. Jag såg den i ett uppsytt plagg på någon blogg som jag nu inte kommer ihåg vilken det var...
![]() Jag har surfat runt bland de jag vet säljer denna velour, men hittar inte just den färgställningen. Är det någon fler som har sett det och kommer ihåg vilken blogg det var? Eller ännu bättre, någon som vet var just den velouren finns att köpa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vet inte riktigt vilket tyg du mernar men Jofotex har massvis, här är en direktlänk till deras randiga
http://butik.jofotex.se/list_varugru...pp=203&lang=sv Trevlig söndag // Carin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, Jofotex har precis den velouren jag menar, men inte just i mörkblå/cerise tyvärr. Och bara nu för att jag inte hittar den så "måste" jag ju ha den...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:50.