![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp min Bernina 730 har pajat!
Lämnade in min maskin på service och nu har jag fått besked att det var en spricka i kuggdrevet. Finns inga reservdelar att få tag i. Tur var väl det för det skulle ha kostat närmare 5000!
Läste på sysidan om en engelsk sida där det finns reservdelar men om jag fattat vilken del som är paj så ser den inte riktigt lika ut som på den sajten.Min del är svart,lite böjd och ser inte så platt ut som den på sajten. Törs jag beställa den tro? Kan man byta den delen själv? Nån som provat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det möjligt att laga sprickan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svaret! Kanske går, har inte tänkt tanken och det gjorde inte heller servicekillarna. Värt att prova. Med något lim då? Visst är det bakelit? Svårast är att få loss den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Be att få artikelnr på delen som saknas. Googla sedan på
Bernina sewingmaschine parts o liknande benämningar så får du upp reservdelar, |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:08.