![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Billiga tyger från Asien eller likn???
Någon som vet vart man hittar billiga tyger från tex Indien eller China?
Jag behöver större mängder och vill komma ner rejält i pris. Söker bomull eller likn basictyger. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Vilken prisnivå ungefär?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har inga bra tips men innan du försöker importera från Asien så kolla med tullen vad som gäller. Jag vet inte om det fortfarande är så men tidigare fanns det kvoter att ta hänsyn till, alltså man fick inte ta in tyg hur man ville för det fanns ett tak på hur mycket som fick importeras från vilka länder det nu var.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hur mycket ska du ha?? I min lokala tygaffär Tygladan här i Vänersborg så har dom mycket tyger som kostar från 20 kronor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Forumvärd
|
Glöm inte att du om du beställer utanför EU får du betala både moms och tull, vilket gör att priset ökar markant. Jag tycker att www.cheapfabrics.co.uk är bra då det finns en hel del kvalitetstyger som är riktigt billiga, samtidigt som allt som tillkommer är frakt. Men, det beror ju fortfarande på vad man anser vara billigt och vilken kvalitet och vilka tyger man är ute efter.
Vill du komma billigt undan på riktigt så handlar det nog rätt mycket om stora mängder och helst grossister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
web-adress
Om du vill ha billiga tyger www.fabric.com är riktigt bra. Om du vill köpa frân Asien sök pâ www.alibaba.com. Där hittar du inköpsställen direktköp
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:11.