![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mätsticka eller vad det heter?
Hej
Det känns som det var jättelänge sedan jag var i detta forum. Är det någon som vet vad det heter, när man köper tyg hos affärerna så har det en mätsticka eller vad man ska kalla det, är det någon som vet vad den heter och får tag i den någon stans? Vore väldigt tacksam om det är någon som vet. Ha en fortsatt bra dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mätstock
Jag tror det heter mätstock
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tror du kan hitta här www.bergman-johansson.com
men vet inte om man måste ha företag för att handla där. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har alltid kallat det för måttstock, riktigt eller inte???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När man letar på Bergman-Johansson så benämner dom också det som måttstock så det är nog helt rätt Beda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hej
Tack alla som har svarat , tack vare er så har jag fått tag i min måttstock. Jag fick tag i den hos berman-johansson. Där får även privat personer handla . Det enda man behöver göra det är att registrera sig. Tack och ha en fortsatt bra kväll //sorry3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag beställde mitt på Beijer, från leverantören Hultafors. Då hette det Butiksmått och fanns på 50 och 100 cm. Det är ca 2 år sedan.
Hälsningar Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:13.