![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag håller på att sy ett par jeans och dumm som jag är så gjorde jag ingen toile innan jag började med jeanstyget.
Har nu provat första gången och upptäckte att grenhöjden är för lång. Byxorna är i en snäv modell som ska sitta tight, men nu blir det som lite häng i grenen istället. Går det och isåfall hur kan man göra för att få till det bättre. Jag tror att det är lite kört, men vill inte ge upp än. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det enda du kan göra är att "hissa upp" dem, alltså dra dem rakt upp på kroppen tills de sitter nära i grenen, och sen ta bort (klippa) överflödigt tyg uppe runt midjan.
Borde kunna funka, bara de inte blir för korta nertill. Du får naturligtvis kolla passformen igen överallt, kanske smalare i midjan osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:42.