![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syjunta i sundsvall
Hej. Jag tycker att det skulle vara väldans trevligt att träffa människor med samma intressen kanske en kväll i veckan. Sy och sticka, virka brodera,mm
någon som känner som jag? (Jag är 23 år, men åldern har ingen betydelse) /Lisa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hallå!
Jag är på! ![]() Jag är med 23, blir snart 24. ![]() Jag syr, stickar, virkar och gör annat pyssel med. ![]() /Jossan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
kul
![]() Lite mer folk vill väl?! =) vart bor du jossan? Jag bor i bergsåker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej på er, jag skulle gärna hänga på.
Syr mest men har virkat lite förut. Vet dock inte om jag kommer ha så mycket tid men det lär ju märkas... Är 25 och bor i Granlo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kul. Nu är vi tre
![]() Gud så roligt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag bor mitt i stan, har ingen bil, men det går ju rätt bra med bussar om det är så.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vi skulle ju kunna träffas på ett fik å sticka eller virka eller så. så får vi lära känna varandra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja, det skulle vara skoj.
Var föressten in på Olhsson idag, men det var bara en lång, blond tjej där då. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Låter som en bra idé. Jag är mammaledig just nu, men om ni inte har nått emot att min lilla plutt följer med går det bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
jaha, jag var på lunch då förmodligen. ta med din plutt. min får nog stanna hemma, annars blir det inget gjort
![]() Är det någon mer som är på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Det verkar dåligt med någon fler.. Men vad säger ni, ska vi prova träffas nån dag? Tycker att det skulle var akul särskilt som det är fler som är på.
![]() Hur funkar det med tider för er? För mig funkar helger bäst, då jag ibland jobbar kväll, men det är inte alltid jag gör det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
tider.
Hej igen
![]() Jag kan följande dagar: Fredag den 22, tisdag den 26. Hur kan ni? /Lisa |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hallå,
Tisdag funkar helt okej. Fredag mindre bra, då jag har både morgon och kvällspass på jobbet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
tid den 26 funkar för mig oxå men ej mellan 13 och 15
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
hej, vilken lyckoträff att alla kunde
![]() Men ska vi säga att vi träffas på nått café kl 10, så dricker vi kaffe, snackar å stickar eller liknande? /Lisa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.