![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Provdocka/skräddarbyst med ben
Nu har jag letat o letat på nätet och här på sysidan men inte hittat vad jag söker...
När jag pluggade i Borås för lääänge sedan så hade vi provdockor med ben (typ halva låret), dom var mjuka så man kunde sticka en nål rakt in..och så hängde dom i ett stativ ( så benen var fria). Dom var alltså inte ställbara. Skulle vilja veta om dom finns kvar på marknaden och var i så fall man kan få tag i dom och vad dom kostar förstås. Nån som vet och kan hjälpa mig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Ta och sök igneom Bergman&Johanssons sortiment de har sådana dockor. De har ett brett urval även skyltdockor. Ta dig tid och kolla igenom. Här får du länken till dem; www.bergman-johansson.com Lycka till! Hoppas att du finner det du söker |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo jag har tittat igenom deras hemsida men inte hittat den jag söker...
Fler tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns där. De jag såg låg lite avigt till. Hittade
dem inte första gången jag var in. Ska ta och leta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Wow Gumpan! du är makalös till att hitta. Där fanns ju alla modeller man kan tänka sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack, vad söt du är!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack Gumpan.
Jag hittade när jag använde sökfunktionen. Annars var sidan lite bökig att hitta i. Men nu fanns det några olika jag kan tänka mig. Tack ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:04.