![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nyborjare quilting
Hej.
Jag har alltid velat quila, lappteknik, gora sma vaskor, vaggbodnader etc, men vet inte hur jag ska gora eller hur jag borjar. Jag letar nu hjalp med bra beskrivningar (garna med bilder) som visar hur man gora, olika tekniker. Och undrar aven om detta kan goras forhand? Jag behover all tips jag kan fa, aven lite om vad man behover till att quila pa latt satt. Jag forsoker googla och allt, mycket ar pa engelska vilket jag inte riktigt forstr,vll garna ha det pa svenska om det inte ar bilder som visar hur man gor, men jag blir galen av allt googlande om information hur man lar sig lappteknig! Snalla hjalp mig?! Tack for all hjalp! Senast redigerad av Dragon den 2010-03-28 klockan 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är inte så lätt att svara kortfattat på det men det finns många bra sidor på nätet. En är tex www.lappoleket.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack sa mycket
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:03.