![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Förlänga overall med dragkedja.
Jag ska förlänga en racingoverall med ca 5 cm. Den är för kort för killen som ska ha den. Hur gör jag det? Sa lite käckt att det fixar jag, tänkte inte på att det blir lite jobbigt att klippa av overallen och lägga till 5 cm med tanke på dragkedjan...Kanske en kil bak skulle funka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Såhär ser overallen ut, lite dålig bild...
någon som har en ide? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
vart behöve den förlängas? sitter överkroppen ok men benen är för korta så behöver den inte delas utan bara förlängas.
Annars skulle jag nog sattsa på att sprätta bort undre delen av dragkedjan och förlänga mittpartiet med lite mer än det som behövs och sedan fästa den undre delen med dragkedjan igen. Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, just det, så kan man ju göra...det är överdelen som är för kort, det stramar i grenen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:45.