![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Spänna upp arbete
Jag spände nyss upp min nya spetssjal som ska vara en födelsedagspresent. Nu är mitt problem att jag spände upp den alldeles för sent så den komer knappast hinna torka.
Kan jag fuska med hårtork och få den torr eller är det dåligt? Tänkte inte köra full fräs, bara lite lagon fräs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nyss? Men skulle du iväg ikväll?
Den hinner torka till imorgon, det är jag säker på. Annars får du väl höja rumstemperaturen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Äsch, vad dum jag är som glömde säga NÄR den skall bli klar... Imorgon ska den bli present. Får hoppas på det bästa iaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Klart du kan köra med hårtork, i så fall bara med låg temp och minst 20 cm avstånd. Håll hårtorken så den blåser från sidan, och flytta den helatiden, så den inte blåser på samma ställe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den har hunnit torka! Kom på i morse att jag var orolig att denn inte skulle hinna eftersom min förra sjal tog lång tid på sig. Och den sjalen är stickad i mycket grövre garn så det var ju därför.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:53.