![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Storlekar Garnstudio
Antingen är jag helt förvirrad eller också så finns det verkligen inga storlekstabeller hos Garnstudio...
Jag ska virka den här kjolen: http://www.garnstudio.com/lang/se/vi..._id=43&lang=se och jag blir inte klok på storleken, jag har i vanliga fall stl 44 och vad motsvarar det? Någon som kan hjälpa mig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej! Jag har virkat denna kjol. Jag har 44-46 och gjorde den i xl men den blev alldeles för stor. Har fått sy in den rätt mycket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ååå, tack! Jag provade att lägga upp för XL men det såg enormt stort ut, jag kanske ska prova med medium då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du har ju en måttskiss längre ner på sidan, under mönstret, där kan du se det färdiga måtten för varje storlek, bara att jämföra med sig själv.
Att tänka på är oxå att det är viktigt att kolla masktätheten noga, stämmer inte den så stämmer inte tabellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:20.