![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
någon som har neongarner
Jag letar efter neonfärgade garner.. typiskt 80tal som slutade säljas i sverige nån gång under 90talet. Finns det kanske i nån glömd gömma??
Enda alternativet som jag hittat är att beställa hopplösa mängder från tyskland :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
neon
har sänt dig mail privat.
mvh anne |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag vet att Wendy säljer garn i neonfärger. Finns i Linköping, kommer från England.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
Dalegarn selger også i neonfarger, startet med det i fjor høst eller noe slikt.
http://www.dale.no Garnet heter Falk. http://www.dale.no/dale/dealerinfo.n...56F43004FAFC9/$file/Dalebarn151.pdf |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Tack så mycket för de fina tipsen. den kollektionen neongarner som dale har är precis vad jag har letat efter! Jag är överlycklig!! Jippi!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu blev ju jag nyfiken, och tänkte gå in och titta på Dales garner.. men jag hittar dem inte har surfat runt på deras sidor en bra stund och letat... är jag helt blind eller?
Nån som orkar peka på var man kan titta mer på garnerna? Undrar Ilsefin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag klickade på Norvegian på första sidan och sen på Garnkvaliteter och då dök alla garn namn upp på raden under.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Aah.. det blev liksom en meny till, på raden under.. den missdae jag totalt 8) Tack för hjälpen! ![]() /Ilse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:24.