![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Nu när det inte går att beställa Janome från England, finns det någon annan maskin som är likvärdig den? Alltå en maskin som klarar många lager jeans och andra tjockare tyger utan att börja tugga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en Brother Innov-is 10 o den går igenom 8 lager jeanstyg utan problem när jag sydde på sonens byxor....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Jag har en Pfaff select 1548, som väl visserligen börjar närma sig 3 år nu. Hur som helst, när jag köpte den klarade den många lager jeans bättre än vad Easy Jeans gör. Jag sydde genom 10 lager härom dagen.
![]() Nu så tror jag visserligen att det är andra modeller som gäller och de nyare har eventuellt mer plast i sig, men, hittar du den serien så kan jag definitivt rekommendera den. (Dessutom har pfaff övermatare, något jag inte förstår hur jag kunde klara mig utan tidigare, det hjälper enormt mycket, även med många lager grövre tyg). |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:13.