![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
jag kom in!!:D
Idag fick jag besked om jag jag kommit in på HV sömnad och design i Sundsvall
![]() Nu är det bara att lite reda på nånstans att bo:P inte lätt när man har 1500 kronor till hyra bara:P |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis!!!
Nej, 1500 räcker väl inte så långt ens i Sundsvall... Men lycka till i alla fall!! Kanske ligger det perfekta bostället bara och väntar på dig!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Grattis! *avundsjuk* Jag vill också!
Angående boendet så kan du kolla på www.alternativ.nu efter kollektivboende, alternativt annonsera efter en plats på kollektivboende. Sedan beror det på om du klarar av ett kollektivt boende. Annars kan du alltid annonsera där också efter enstaka vänliga familjer som kanske kan låta dig bo hos dem mot en mindre summa. ![]() Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tackar=) Nu längtar jag verkligen till skolan börjar
![]() Tja kollektiftboende har jag lite svårt för eftersom jag inte känner några utav dom som bor där.. Men tipset om att bo hos en familj låter bra=) Det ska jag titta efter=) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.