![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har hört och sett på tv att det finns en gammal affär som ska ha massor av olika knappar och dyl,. På vilken gata ligger den???? Ska åka upp till Stockholm första helgen i september.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Band
Hejsan.
Är osäker på vilken affär som har just knappar men när det gäller band är Mattssons band på Kungsgatan troligen störst. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Dollys tyger på Norrtullsgatan har ett stort sortiment av knappar till bra priser.
Ohlsons tyger på Sveavägen har mycket band och knappar men det kan vara ganska dyrt där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Rydströms sybehör på Regeringsgatan är ett måste om man är ute efter såna grejer.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för hjälpen flickor! Här ska jagas från den ena gatan till den andra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Först och främst de ovan nämda, men sedan finns det en gammal knapp- och bandaffär på Hornsgatan vid Mariatorget på Söder. Jag har bara gått förbi den många gånger men aldrig varit inne, har hört att den ska vara bra. Tänkte i alla fall att den är gammal, eftersom du frågade efter det. Lycka till!
/Ella |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Sökte på gula sidorna. Är det Christinas Symaskinsbutik du menar?? Mvh Helene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Nej den ligger längre bort mot Hornstull och säljer bara symaskiner, den här ligger på ett hörn precis vid Mariatorget fast på den andra sidan. Jag kan kolla vad den heter och exakt adress nästa gång jag går förbi=)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Kan det vara Folckers?
Folckers
Södermalms Snörmakerier, Hornsg. 52 Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ser ni någon med eld i baken och utsltna
rullstolshjul, då vet ni att jag är i stan. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:06.