![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Nu har jag försökt sedan i går em att lägga in grytlapparna. Bilden är bara 96 kb, så storleken kan inte vara något problem. När jag trycker på lagra så går mätaren halvvägs, sen är det stopp. Försöker jag igen får jag upp stopped längst ner på listen. Stänger ner internet för att börja om. När jag startar nätet igen får jag upp en skylt att det redan är igång och att jag måste stänga ner och starta om datorn. Går jag in i taskbar så visar det sig att det finns 2, ibland 3 firefox igång trots att jag har stängt ner. Jag har startat om datorn otaliga gånger nu, men varje gång jag försöker lägga in bild blir det samma sak igen. Rasmus hade samma problem när han försökte lägga in bilden på sin skräpkorg. Det tog flera timmar innan han lyckades. Vi kan lägga in bilder på andra sidor på nätet, men inte här. Vad är det som orsakar problemet? Hur ska vi göra för att lyckas? Är det fler som haft problem? Är det min dator, eller ligger problemet på sysidan? Det är frustrerande för jag vill gärna få in min bild.
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:14.