![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
V i ryggen - hur gör jag bäst
Jag har sytt en bröllopsklänning som jag själv hade. Nu ska en kompis ha den till sitt bröllop (otrolig ära så klart). Nu till min fundering, ryggen är ett v som jag hade band i kors typ som en korsett, jag hade den bar med bara band. Hon vill ha en tygbit bakom banden så inte ryggen inte syns.
Jag hade ett litet "band" som jag sytt av samma tyg som klänningen (för att täcka bh bandet, detta band var allstå under korsett banden) som jag fäste med två tryckknappar, det som hände var att under kvällen lossnade tryckknapparna antagligen när jag böjde mig eller nåt. Nu vet jag inte hur jag ska göra det "hela" stycket. Jag kan ju sy fast det i ena änden, men hur ska jag göra i andra änden...tänk om tryckknappar går upp för henne också, man kanske knappt kan röra sig. Ska man satsa på ett strecht tyg eller gummiband eller korrborr eller... i syaffären tyckte dom tryckknappar men jag blir lite osäker på det. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:15.