![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
kraftig stretchfrotte??
Har en som vill ha sytt kläder i kraftig stretchfrotte....men var hittar jag det? Var ens hittar jag stretchfrotte? Helst ska det vara med mönster på (barntyg)...om inte så kraftig stretch velour...men finns det kraftig velour? HJÄLP!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tror att mjuka tyger har lite stretchfrotté, men jag har ingen aning om kvaliteten. Sedan har jag sett att några har köpt stretchfrotté från finska Myllymuksut (tror jag de heter). Jag tror det finns både enfärgat och mönstrat där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Testa att googla på "stretch terry" roliga mönstrade tyger brukar vara lättare att hitta i utländska butiker.
Här finns en del men vet inte alls hur kraftig den är. http://www.myllymuksut.com/fabrics-t...s-c-17_63.html http://www.mjukatyger.se/index.php?c...95c99b1b7568e7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tusen tack...ska kika med en gång...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Verkar vara svårt att hitta....men kraftig velour då?? Eller finns det något som är kraftig? Gillar ju stoff och stils velour (ska vara ljusrosa bakgrund, o sen gärna med något mönster på).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har köpt stretchfrotté från Tygpyssling - har bar förtvättat tyget och sytt ett par byxor lilleman men inte hunnit använda dem. Inte så kraftig frotté, men jag är ändock nöjd än så länge. Måste dessutom berömma hennes service och snabba leverans!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ska kika in!! Tusen tack för att ni hjälper mig!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:49.