![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Höger eller vänster sida?
På vilken axel har ni eran väska? Är jag som vanligt "vänsterhänt" som har min väska på högeraxel
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Beror på men mest vänster för jag är högerhänt. Men så brukar jag tänka till varför jag har ont i ryggen och hänger den tvärs över.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok men i vilken sida ska jag ha kläppen på dragkedjan? Har totalt hjärnsläpp här i värmen...
Första tanken som slog mej när jag läste ditt inlägg: i mitten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har nog lika mycket härdsmälta för jag fattade inte att det handlade om dragkedjan. Känns mest rätt för mig att stänga åt höger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nä jag skrev ju inget om dragkedja för jag trodde nog att alla fattade det ändå
![]() "Lyssna inte på vad jag säger, förstå vad jag menar".... ![]() Tack för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tro det får man göra i kyrkan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nä jag är så dålig på att hitta dit så jag gör det hemma istället
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Jag är högerhänt men bär min på vänster sida
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Då kan jag ju passa på att fråga om nån vet en sida som visar hur man faktiskt syr en väska??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
jag är högerhänt - har nog oftast väskan på höger sida, och då vill jag ha kläppen framåt (då kan ingen smyga sig fram och öppna väskan bakom min rygg). Flyttar jag väskan till vänster sida så är kläppen ändå fortfarande framåt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jag är högerhänt och har väskan på höger axel och vill ha blixtlåsdragaren fram när jag har väskan stängd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
jag är också högerhänt och har axelremsväskor med kort rem på höger axel med dragkedjan framåt. tvärsöver-väskor har jag på vänster axel och väskan på högersidan. Känns jättekonstigt för mig att ha väskan på vänster sida... :-) Men alla är vi olika!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
Citat:
http://www.flickr.com/photos/9711463@N04/3678750848/ Då har du ingen kedja o det är lätt att vända o ha den i vilken axel man vill !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:22.