![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Passpoal i stretchigt tyg?
Ja... skulle det funka? Att göra en själv alltså. Det måste bli enklare med flexibiliteten men ser det inte så snyggt ut kanske? Finns det några direkta anledningar att låta bli eller ska jag prova kanske?
Äh, jag kör på, tar gärna emot synpunkter ändå dock ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst funkar det men jag skulle stryka ett icke stretchigt vliseline på paspoalen och på tyget runt klippningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det går jättebra att göra egen. Jag har bara gjort enkel variant själv utan tråd i. Jag har använt muddtyg eller fin ribbstickad trikå. (t ex i dessa byxor: http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=28562)
Jag har bara skurit till en remsa och vikt dubbel. Skulle inte stryka något på eftersom man då inte får följsamheten. Tror inte det är några problem att lägga med en tråd i om man skulle vilja ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:27.