![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bildbläddringsfel
Hej!
Har det blivit något fel på bildbläddringen? Jag vet inte om det bara är jag som har märkt det, att när man går in på någons bilder (eller allas, dvs Nya bilder) och tittar så kan man bläddra bland sidorna... och det har gått jättebra förut att stega tillbaks till sida 1, men nu fungerar inte det helt plötsligt. Man står kvar på t.ex. sid 2 eller 3, trots att man klickat på Första eller nr 1. De andra sidorna går att gå till men inte sid 1. Raden med sidnummer uppdateras, men inte bilderna som visas. Jag trodde att det var inbillning först, men nu har jag testat fram och tillbaka och i flera olika album. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det stämmer. Jag har upptäckt samma fel. Det är något irriterande
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Det kan vara något som hänt sedan uppdateringen förra veckan jag har bett Christer ta en titt på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Kan ni ge mig ett konkret exempel på hur jag kan se denna effekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
admin
|
Gå till den här sidan:
http://www.sysidan.se/albums/listpic...=12&_limit=500 klicka sedan på sidan 2 och försök sedan klicka på 1 igen då står du fortfarande kvar på sidan 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Det har snart gått tre månader, och det här felet är fortfarande kvar... Är det någon som undersöker? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Undrar också. Det gör inte jättemycket, men lite störigt är det allt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har också 8 ock det ser ut som på skärmdumpen.
Blev så häromdagen, men jag missade totalt att den hade hamnat där kalendern är egentligen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
admin
|
Vi ska fixa det efter semestern.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:34.