![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Namn??
Om jag nu vill ha ett 'exklusivt' namn på mina saker jag syr, finns det någonstans där man kan kolla om namnet inte redan är taget? Lite jobbigt att söka på nätet. Ni som har ett namn på era designer, kör ni bara på eller har ni registrerat erat namn? Någon som förstår vad jag ens menar *ler*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag googlade och sökte på Eniro. Det kommer man långt med. (hittade mitt på nån exportmyndighet i USA, men tänkte att det går nog bra ändå)
Har du företag så blir ju namnet registrerat, men skydda är en annan sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har ju inget företag men jag vill sätta ett namn på mina saker, och vill ju inte att någon annan ska ha samma namn....just nu har jag bara 'made by agnetha' men vill ha något annat som mer blir ett 'namn'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej.
Du kan söka efter namnet på Patentverket: http://www.prv.se/Varumarke/Att-tank...a-mojligheter/ Hälsningar Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack! Det ska jag göra!...
Någon som har registrerat sitt namn? Eller vad man nu ska kalla det för? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:59.