![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Böjd synål
Jag håller på att sy en klädd ask men fingrarna tar stryk.Finns det böjda synålar att köpa? Jag har tapetserarnålar,men dom är ju för grova. Är det någon som vet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har gamla böjda synålar som jag köpt på Panduro Hobby men vet inte om de har nu,det är säkert 8 -10 år sedan.Hoppas du hittar MVH Kristina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Köpte en sådan nål alledes nyligen på en vanlig tygäffar.
Finns på Panduro och symässor. Skulle inte klara mig utan dessa, finns i olika storlekar, oftast några st i samma förpackning. Kan vara lite knepigt i början att sy med dessa nålar men sedan kan du inte klara dig utan. Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svar. Jag kollade först panduros webshop, där var dom slut. I stan (Linköping) hade dom inga fina nålar,bara grova. Typiskt.Så just nu blir det nog bara en liten ask tills jag hittar nålar
![]() Tina |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har du kikat i Bibbis katalog? hon kanske har
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
Under fliken Annonser finns det en bild på en syende dam till höger. Där hittar du Bibbi och hennes katalog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:18.