![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Yoda
Har någon ett mönster om hur man kan sticka en liten Yoda? Jag har sett flera bilder när jag sökt på Google, men jag kan verkligen inte hitta något möster!! Om någon har ett mönster som den kan dela med sig av skulle jag bli jätteglad!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du kan skicka en länk till en bild på den yodan nu vill ha mönster till så kan jag kolla om jag hittar något. Jag hittade bilder på 4 olika tror jag att det var, finns säkert ännu fler också
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den här är ju söt: http://community.livejournal.com/knitting/4641036.html, men jag är tacksam för vilket mönster som helst, jag kanske kan göra om lite om den inte är som jag vill ha den.
Sen har jag sett några amigurami-yodas, men eftersom jag är så hopplöst dålig på att virka känns det som om jag inte ens ska försöka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
star wars, yoda |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:00.