![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Läste inlägget om köpstopp
Jag vet inte om det är ett ålderstecken
![]() ![]() ![]() Antar att det finns någon/några som känner igen sig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() De flesta gånger jag köper tyg, har jag ingen aning om vad det ska bli av det! Kanske brodera något, en byxa, eller en liten kavaj-jacka, något till barnbarnen? Nu kommer jag att ha bättre "överblick" av mina tyger, bara jag får "tummen ur" och lägga in allt i mitt "nya" skåp. Att titta på alla brodertrådar och njuta, känner jag igen! Jag drar ut lådorna i hurtsen, och där finns alla mina brodertrådar. Jag har också sytt ett par burskynken, till min svärdotters katter. Det senaste blev en succé. Jag hade egentligen för lite tyg, men med lite pusslande fram och åter så blev det kanonfint. Jessica fick mycket beröm för det, och de undrade var hon köpt det! ![]() Med dessa "små egenheter" kommer vi att hålla oss unga mycket länge!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ha ha. Jag känner samma sak. Det är därför det är fullt här nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
med ålderstecken,vilken ålder tänker du på då?? Jag har 29 och lider av åkomman.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Angående broderitråden så blir snart vill ha till jag har köpt var så säker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:00.