![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Gratis biljet till syfestivalen i Kista.
Hej!
OJOJOJ vad jag blev glad för detta mail: Du var en av de många som visste att vi arrangerar Syfestivalen i Borås nästa gång! En entrébiljett till helgens Syfestival i Kista finns att hämta ut i informationsdisken som ligger på entrétorget. Informationsdisken är öppen fredag och lördag 09.30-17.30 samt söndag 09.30 – 16.30. Grattis och hoppas att du får en trevlig dag på Syfestivalen! Det är andra gången jag vinner inträdesbiljet till syfestivalen. Det är vell säkrast att dra ut ett ex på detta mail som bevis att jag är jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis! Då har du ju redan tjänat in en liten summa att handla på för...eller är det inte så det funkar att spara pengar?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Grattis! Nu kan du köpa något kul för den pengen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kålla mailen Bodil !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Grattis till biljetten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack alla men jag kunde inte åka dit så jag gav bort den, kul att den kom till nytta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:00.