![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tack för alla fina kommentarer
Lade flera bilder och en till album i går med klänningar. Svarar här till alla intresserade som kommenterat bilder. (Har också ändrat min profil att omfatta mer info så det är lättare att förstå mina albums innehåll). "Vinterbrud" är en klänning som faktiskt är handarbete med flätade dekorationer. Den bilden är inte i album där det finns mina allster som jag sytt själv, tyvärr. Vet inte därför hur många timmar det tagit att sy den. Det är enormt mkt. arbete som någon lagt på att sy den. Den väger också mkt. för det finns många handsydda pärlor på den. alla klänningar, även barn-/flickklänningar kan man använda där man vill känna sig extra fin.
Vissa modeller som jag sytt själv, som askungen och dopklänningen har jag använd mig av ett färdigt mönster av Vogue el. Burda. Askungen har haft ett släp som jag valde bort liksom halsen hade djupare v-öppning på mönstret. Dopklänningen fick en förlängning av brodyrvoalé. Jag ska sy en kappa av chiffong till när jag får inspiration. Mössan har jag designat själv. Den lilla svarta har jag sytt som "måttbeställd" utan att ha använd mig av några mönster. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:57.