![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag och en klasskompis är anmälda till Medborgarskolans korsettkurs som är planerad att starta den 17:e februari. Problemet är att det behövs minst två deltagare till för att den ska bli av. Jag länkar här till sidan med info om kursen: http://www.medborgarskolan.se/templa...39562_Gustav05 Det hade verkligen varit roligt om den blev av, de gör tyvärr inte så mycket reklam för sig. / Hedvig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag känner läraren och vet att hon tackat nej till att hålla kursen, så antalet deltagare är nog tyvärr inte den springande punkten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för ditt svar.
Den informationen tycker man ju att medborgarskolan i så fall kan gå ut med när man sitter och hoppas och försöker få ihop folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, jag har inte så stort förtroende för medborgarskolan i malmö. Men det kan ju också hända att de hittat en annan lärare till kursen, man vet ju aldrig, så hör med dem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag mailade dem och de sa att de inte alls kände till något om att läraren skulle ha tackat nej.
Kursen blir alltså av om det kommer in tillräckligt många anmälningar, kursstarten försenas bara. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Då har de nog hittat en annan lärare, hoppas att det blir av och att ni får sy små underverk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:58.