![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
ny länkkategori?
Har många gånger fått hjälp av sysidans medlemmar som är fenomenala på att hitta instruktionsvideor och andra bra instruktioner till olika tekniker. Det kanske skulle vara en lämplig kategori under länkar så att sådana användbara sidor hittas av fler.
Jag kan direkt tipsa om en video om hur man syr yo-yo:s och sexkanter för hand: http://www.brandysquiltpatterns.com/bqpvideo.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Det verkar ju smart ja så jag har nu lagt till en länkktategori "Instruktionsfilmer på nätet"
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
En tanke: Borde inte sådant då in under Syteknik, egentligen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tycker jag inte för instruktionsvideon behöver ju inte alltid vara om sömnad. Det finns ju stickning, virkning.... you name it.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Forumvärd
|
Det har du ju rätt i Tua.
Vilket leder till min andra tanke, borde inte det finnas en kategori för insturktioner i allmänhet, inte bara videos? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Skojar till det nu men varför inte en lokal med öppet hus dygnet runt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
admin
|
Kanske jag ska ändra kategorin så den bara heter handarbetsinstruktioner, det kan ju faktiskt vara nedladdningsbara pdf:er och filmer, kanske onödigt med bara en kategori för videos? Man kan ju i beskrivningen av länken istället skriva vad det är för typ av instruktion, film eller pdf eller annat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Forumvärd
|
Det tycker jag låter som en jättebra idé.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
admin
|
Ja jag ändrade den nu så den heter "Handarbetsinstruktioner"
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:11.