![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Har ni röstat på Drops/Garnstudio ännu?
Hej alla och God Jul.
Har ni varit inne på Drops hemsida och röstat på sommarkollektionen? http://www.garnstudio.com/lang/se/stemmer.php Man får rösta på max 10 plagg. Har ni någon favorit? Jag röstade bl.a på den rosa klänningen. Hälsningar Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har jag varit inne och röstat. Tack för tipset!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag gick in och röstade, men vet inte om det funkade. Jag kryssade i fem favoriter och tryckte rösta. Fyllde i formuläret.Men det står fortfarande att jag röstat 0 ggr. när jag sedan försökte göra om det stod det att jag inte får rösta mer och så mitt namn och ip nummer. Jag vet alltså inte om mina röster har räknats. Någon mer som råkat ut för detta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej.
Jo, det hände tyvärr mig med. Jag trodde att jag gjorde något fel, men nu när andra råkar ut för samma sak så börjar jag undra...; ![]() Hoppas att Garnstudio rättar till det hela. Hälsningar Ann God fortsättning alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack for länktipset - nu har jag röstat pa alla mina favoriter (gillade verkligen den rosa klänningen). Och inga problem med formulär, all funkade fint
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej.
Jag har också den rosa klänningen som favorit. Den måste bara komma med. Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:50.