![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej hej alla! Jag har länge funderat på att köpa en symaskin och känner nu att jag har fastnat i en djungel av olika modeller och priser. Tittade runt lite här på recensionerna och olika rekommendationer men det är fortfarande jättesvårt.
Det jag började leta efter var en elektronisk, för att det är det jag har använt i skolan, och för att det ställer in sig automatiskt och bra.. Tror vi hade någon liknande Husqvarna 500 computer. Jag söker väl främst en stark och mångsidig maskin och gärna med några "extrafinesser" som kan vara roligt att ha. Väldigt tacksam för hjälp snarast!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ta en titt på Janome Easy Jeans, den ska vara stark och mångsidig. Den ligger inte så högt prismässigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bernina!!! Jag vet ingen maskin som har så bra pressarfötter i standardpaketet! Och fantastiska funktioner och lång livslängd! Riktiga arbetshästar!
Spole o kapsel o hus är i metall och är lätta att rengöra eftersom de lossas med en knapp istället för skruvar! Iaf på lite kraftigare modeller... (Inte de plastiga bernettemodellerna där spolen ligger ner.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så mycket för svaren! Idag kom jag över en Husqvarna 400 computer för ett bra pris så jag tror att det får bli den att börja på och se om man kan komma igång med kreativiteten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:21.