Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-12-08, 22:11   #1
eg0n eg0n är inte uppkopplad

Lightbulb Tips kring köp önskas - Elektronisk?

Hej hej alla! Jag har länge funderat på att köpa en symaskin och känner nu att jag har fastnat i en djungel av olika modeller och priser. Tittade runt lite här på recensionerna och olika rekommendationer men det är fortfarande jättesvårt.

Det jag började leta efter var en elektronisk, för att det är det jag har använt i skolan, och för att det ställer in sig automatiskt och bra.. Tror vi hade någon liknande Husqvarna 500 computer. Jag söker väl främst en stark och mångsidig maskin och gärna med några "extrafinesser" som kan vara roligt att ha. Väldigt tacksam för hjälp snarast!!
eg0n är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 07:06   #2
Dahlia Dahlia är inte uppkopplad

Ta en titt på Janome Easy Jeans, den ska vara stark och mångsidig. Den ligger inte så högt prismässigt.
Dahlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 09:16   #3
JohannaSoreke JohannaSoreke är inte uppkopplad

Bernina!!! Jag vet ingen maskin som har så bra pressarfötter i standardpaketet! Och fantastiska funktioner och lång livslängd! Riktiga arbetshästar!

Spole o kapsel o hus är i metall och är lätta att rengöra eftersom de lossas med en knapp istället för skruvar!
Iaf på lite kraftigare modeller... (Inte de plastiga bernettemodellerna där spolen ligger ner.)
JohannaSoreke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 16:55   #4
eg0n eg0n är inte uppkopplad

Tack så mycket för svaren! Idag kom jag över en Husqvarna 400 computer för ett bra pris så jag tror att det får bli den att börja på och se om man kan komma igång med kreativiteten!
eg0n är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:21.