![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Pressarfot för "osynliga" blixtlås
Hej!
Jag har en gammal Husqvarna Automatic och har kommit på att jag skulle ju vilja kunna sy i "dolda" eller "osynliga" blixtlås. Finns det pressarfötter som fungerar till det till så gamla maskiner som min? Eller måste jag skaffa en ny, eller kan det till och med vara så att någon av alla mina "fötter" i asken passar? Hur vet man vad alla ska vara till? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
är det "snapp-on"-fäste för pressarfötterna så passar alla pressarfötter på marknaden för husqvarna till din. köpte nyss en pressarfot för just osynliga blixtlås till min husqvarna 2000 från 1973. har inte sytt med den än, men den passar på maskinen.
//Vinter |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej, det är en sån där gammal med skruv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Köp til ett nytt P-fotsfäste så går det.
Hälsningar/S-O |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hum... jag märker att jag bara vet mindre och mindre... Vad är ett P-fotsfäste och hur fungerar det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ring din butik så vet dom eller kan du ringa 0521-711090
Hälsningar S-O |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har en gammal grön Husqwarna med skruvpressarfot och jag har köpt en teflonfot för dolda blixtlås hos Nilsson & Lindströms på Heimdalsgatan i stockholm, den kostade typ 12 kr och passar perfekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Åh, det låter ju superbra. Känner inte till stället, men jag får gå dit å höra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Åh, nu har jag äntligen kommit förbi en affär, men de sa att det inte fanns pressarfötter som passar min maskin. Dumma dom
![]() Finns det ingen som säljer sånt på webben? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:25.