![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Svensk bruksanvisning till Baby locks pressarfötter som följer med
Hej!
Jag köpte min Babylock Imaginé för några år sedan men har fortfarande inte vågat mig på att prova pressarfötterna som följde med. Nu skulle jag vilja använda en av pressarfötterna för att rynka ena delen av tyget och behålla den andra delen av tyget platt/rak. Men den lilla bruksanvisning som medföljer är på engelska och jag brukar tycka det är svårt att förstå ändå efter svenska bruksanvisningar när jag aldrig gjort en grej förut. Jag fick genomgång av maskinen innan jag köpte den men ingen genomgång av pressarfötterna tyvärr och köpte maskinen i Göteborg. Tror inte Babylock finns att köpa här i Västerås så jag kan gå in och få hjälp med det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Helle
Kan du skicka beskrivningen till mej så kan jag försöka mej på det? Scanna eller skriv av och spar som pdf-fil. Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hihi precis va jag nyss kom på, det kommer här.
![]() Det här var maxstorleken man kunde spara bilden i tyvärr. :S |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:36.