![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() när jag skulle titta på ett inlägg från Audi så fick jag upp en mycket konstig ruta. Ser att inlägget är flyttat, men kan inte hitta det någon annanstans. i rutan står att jag inte är behörig, och en undran om jag försökte ändra i någon annans inlägg, samt att jag kan vara avstängd. Jag kan gå till vilka andra inlägg som helst och läsa, men inte detta. Jag fattar ingenting
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var likadant för mig.
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
Fick inte med bilden
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
Audi100
Audi100s tråd är stängd och flyttat till ett administrationsarkiv då hennes inlägg klassas som annons/reklam.Varför du fick upp denna sidan kan jag inte svara på men det gör nog Ulrika eller Christer så småningom.
Annette/forumvärd ps det står i rutan omdu är avstängd eller oaktiverad så kommer denna rutan upp. Alltså det kan vara en av anledningarna till att du fått upp rutan inte att du är det. ds Senast redigerad av Ann1e den 2008-10-30 klockan 15:40. Anledning: Tillägg. |
![]() |
![]() |
#5 |
|
OK. Jag tänkte att det kanske var så att jag kom in mitt i flytten och att redigeringen kanske var öppen just då av misstag. Blev lite snopen bara.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Nima |
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag skall påpeka detta för admin då jag också behöver veta varför. Jag återkommer i frågan så fort jag vet.
Annette/forumvärd |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag tror svaret är enkelt, men lite tråkigt; tråden har flyttats till en avdelning där vi inte har tillträde, så därför får man den där rutan att vi inte har behörighet när vi försöker kika på tråden. Eftersom det ju ligger i avdelning för folk med högre behörighet (admin, moderator).
Det bästa vore om det fanns något sätt att ta bort tråden i gamla avdelningen, dvs ingen länk "flyttat: blabla" Det ser snyggare ut också. Personligen avskyr jag "flyttat", ja det är flyttat och städat, bra! Men om det ändå ligger kvar så ser det fortfarande ostädat ut... Men visst, jag förstår att det är lättare för ovana att hitta om man kan hoppa sådär. Kanske göra det temporärt? Dvs att hänvisningslänken ligger kvar i typ 3 dagar sen tas det bort? Går det överhuvudtaget med mjukvaran? |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Helena!
Det var jag som stängde tråden och gjorde det inte riktigt tekniskt korrekt ![]() Audi100 har dessutom avslutat sitt medlemskap då hon inte fick annonsera i forumet. In och ut samma vecka hur seriös är man då? Du får gärna påpeka det för admin då jag inte kan ta bort hänvisningen. Annette/forumvärd |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag måste bara passa på att fråga medan detta nu kom upp. Får man lov att tala om att man lagt in nya saker till försäljning på sin hemsida? Jag ska snart till att uppdatera min sida och vill ju gärna att folk ska veta att det finns nytt. Så vitt jag vet sedan tidigare så har det väl varit tillåtet att hänvisa till sidor som säljer saker varesig det är mitt eller någon annans, eller har jag fel. Fick en liten känsla av att det kanske var detta som Audis inlägg handlade om, men kan ha missuppfattat det.
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tror inte det. När jag ville annonsera om försälnjning på tradera (tillfälligt för att bli av med gamla tyger osv) så sa admin att man bara fick annonsera i "annonser"-fliken, inte i forumet.
Men det var ett tag sedan. |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Mina tankebanor var det att många här säljer ju på ett eller annat sätt och försäljningen pågår ju inte på forumet utan på en egen sida, men man måste ju nå ut på något sätt. Det är en helt annan sak att bli bortredigerad om man säljer här direkt, tycker jag i alla fall.
|
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag tror inte man får ändå, för man får inte göra reklam. Jag tror det är så att om man vill göra reklam så måste man betala för det eller göra i annonser. Ja jag tror det var så jag fått veta. Att man får sälja i "annonser", men om man vill göra reklam så får man betala för det och få länkknapp.
Men som sagt, det var ett tag sedan. |
![]() |
![]() |
#15 |
|
OK Bra att veta så man inte trampar i klaveret.
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:27.