![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tildatyg
Fick boken Tildas Hus. Vilken bok! Där står att det finns "tildatyger" hos Panduro. Jag undrar om någon kan förklara för mig vad som menas med just "tildatyg"? Misstänker att det är någon särskild kvalite.Man ska väl kunna ersätta med något annat tyg istället? Och i så fall med vad?
Jag blir väldigt tacksam om någon vill reda ut problemet åt mig.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Så som jag uppfattat det så har tilda tyger vissa färgskalor och så, mycket pasteller. Om det är något speciellt tyg till just huvudet och så kan jag dock inte svara på. Men annars så kan du använda vilka tyger du själv vill till de olika tilde grejerna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har sett och även köpt tildatyg på Panduro. Dessa tyger är mycket småmönstrade och med milda färger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Att de kallas "Tildatyger" beror på att de är designade av Tone Finnanger särskilt för hennes Tilda design. Du kan ersätta dem med vilka bomullstyger du vill som du tycker liknar originalet. Vill du ha originalet så finns de även att köpa på Lapp-Elisa.
www.lapp-elisa.com. Syhälsningar, Christina |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Tack alla ni som tipsat mig! Tänk vad bra sysidan är, alltid finns någon som kan reda ut begreppen.
Nu ska här sys från Tildaboken! Hälsningar Kerstin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:32.