![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Det slutade lyckligt
Jag har ett par externa hårddiskar, en där jag har alla mina broder-filer.
Igår fanns inte den hårddisken! Jag började kolla alla tåtar och kontakter, bytte usb-uttag och flyttade elsladden. Inte ens i min bärbara dator gick det se den! Vilken förtvivlan jag kände,,, alla mina broderier borta!!! Jag noterade till slut när jag höll på med det här, att adaptern och hårddisken inte var varma. Kunde det vara så att det var adaptern som slutat fungera? I förmiddags åkte jag till Onoff, och mycket riktigt så var det el-adaptern som inte fungerade. En mycket snäll Gosse engagerade sig, och kopplade in hårddisken på en av deras datorer, och där fanns ju mina broderier och lite annat. Nu tog det för lång tid, att föra över allt till usb-minnen, jag fick en ny hårddisk, och fick ta med den gamla hem,, för att föra över allt hemma. Jag ska lämna den gamla när jag tömt den. Just nu så har jag fört över allt till min bärbara dator, och håller på att lägga in på usb-minnet, så jag kan lägga in i min nya mycket större hårddisk. Jag kommer att ha broderiera på ett usb-minne också, för säkerhetsskull. Som Ni förstår, så känner jag en stor lättnad just nu, att allt slutade lyckligt |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:24.