![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Jag hittar ingen frågelåda eller liknande
Hej!
Jag försöker hitta någon frågelåda, vanlig-frågor eller liknande. Finns det och jag bara missar det? Är det här bästa stället för frågor annars? Det jag mest funderar över nu är om jag kan bifoga bilder i från mitt album till ett inlägg. Stort tack på förhand för hjälp och guidning! Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag provade just och man kan länka. Jag klistrade in en länk till en av mina bilder och sparade men sen så redigerade jag svaret för att ta bort länken igen, länken behövde ju inte ligga kvar här.
Ta upp önskad bild och kopiera länken, klistra sen in den i ditt inlägg. Jag lyckades inte lägga in en bild direkt men det kanske någon annan vet hur man gör. Senast redigerad av BodilN den 2008-08-20 klockan 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
När man väljer besvara för att svara eller skriva ett inlägg kan man ju även välja att bifoga en fil. Då handlar det iofs om en fil på din dator och inte en i albumet. då är det bättre att länka till bilden som BodilN föreslog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Bilder i inlägg får inte vara lika stora som bilderna i albumet. Finns ingen direktfunktion att få in en bild i forumet från ens album.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för era svar om bilder i inlägg.
Någon FAQ finns kanske inte här? Så då antar jag att nybörjarfrågor får ställas i den här delen av forumet? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:41.