![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag skulle så gärna vilja hitta ett mönster på ett väska som jag faktiskt har ett exemplar av i min ägo. Det är en väska som har fyra avdelningar för flaskor i vinflaskestorlek. Väskan är hög som en vinflaka och har diagonala tygstycken som avgränar väskan inuti på båda diagonalerna så att det blir totalt fyra triangulära fack. Väskan är enkel och väldigt användbar och fin. Jag skulle säkert kunna rita upp mönstret genom att titta på mitt exemplar, men jag har lite bråttom och är inte någon van sömmerska direkt. Om du vet om någon sida på internet där jag kan hitta ett sådant mönster så låt mig veta - eller om du vet var jag kan köpa det i en affär - helst i Göteborg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja, i princip precis en sån! tack för hjälpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Häftigt!
Det är faktiskt fin vinväska. Jag brukar att ta med öl o vinflaskor till förfester hos kompisar... :P Jag vill ha den oxå! Hur hittar man mönster o mått till vinväskan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Köpte just tidningen (allt om handarbete) idag på ICA Maxi i göteborg - där fanns mönster som utlovat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:58.